frokenrobe

Helgdagar

Kategori: Familjen

Lite dåligt med uppdatering dessa dagarna, så tänkte jag skulle fylla i luckorna lite ;) 
Delar av familjen har ju som sagt varit här på besök, och vi har varit på Ikea, myst, ätit tacos och varit på St.Hans backar och promenerat med Sigge.
Jag har köpt lite nya blockljus och gjort ljusfat i hösttoner, satt upp gardiner och gjort det trevligt och ombonat i lite dovare färger hemma. Mysigt & hemtrevligt!
Mamma bestämde sig för att stanna över till imorgon också så nu tittar vi på Beck och har fixat fram lite nötmix & mörk choklad att njuta av. 
Fram till onsdag kommer jag vara gräsänka eftersom Freddi ligger inne på sjukhuset för tester av en ny medicin som kanske snart kommer på marknaden. Galna människan, jag fattar inte att han vågar men det är ju för ett gott ändamål och hans intresse så jag låter honom hållas.
Tyvärr innebär det utöver ensamhet och saknaden efter att ha honom jämte mig i sängen även att laptopen är med honom och jag inte kan lägga in några bilder från helgen. Det får helt enkelt komma i efterhand :)
Ha en trevlig kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: