frokenrobe

Nytt att hänga över axeln

Kategori: Kika in i garderoben

Idag har vi haft kursstart för uppsatskursen och när man tittar på schemat så ser man verkligen att jag och min skrivarkollega Mirjam ligger rejält efter i planeringen. Känns lite trist och stressigt måste jag säga :/
Genom hela uppsatsskrivandet har allt bara gått tvärt emot vad vi önskar. Jag kan bara hålla tummarna för att det blir bra i slutändan i alla fall.
Har hunnit med ett pass afro idag, lite nya steg vilket var roligt men också lite svårt att ställa om när jag precis hade lärt mig de förra, hihi. Invigde i alla fall mina nya träningskläder och måste säga att de var lika sköna att träna i som jag hoppades. Satt inte åt någonstans, men var inte heller lösa och fladdriga. Perfekta med andra ord :) Snygga på är de också.
Tänkte passa på att visa lite annat nytt som flyttat in i garderoben, nämligen de fina väskorna nedan. Fanns bara ett visningsexemplar kvar av den bruna, blev så glad att jag såg den på hyllan och kunde lägga vantarna på den :D
 
 
 
 

Kommentarer

  • mimmi säger:

    Riktigt fina gumman :) önskar jag också hade så mycket energi som du. :) :)

    Svar: Tack vännen :) haha så mycket energi har jag inte. Jag får tvinga mig till det många gånger men det är ju värt det i slutändan
    FrökenRobé

    2012-10-16 | 17:56:41

Kommentera inlägget här: