frokenrobe

Torka aldrig tårar utan handskar

Kategori: Störst av allt är kärleken

Nu är Freddi äntligen tillbaka från prövningsenheten på sjukhuset :) Herregud han har bara varit hemifrån i 3 ynka dagar men jag har ändå saknat honom massor. Tänk att man nästan kan bli beroende av en annan människas närhet och kärlek, när inte han är hemma så har jag svårt att sova. Jag kan inte komma till ro om inte vi ligger sked, haha. 
Nu ikväll ska vi i alla fall mysa ihop oss framför en dator och se Jonas Gardells hyllade torkar aldrig tårar utan handskar. Har hört att den historien är så tänkvärd och känslomässigt berörande från flera källor. Ska bli spännande att se vad jag tycker om den.
 
bild från google

Kommentarer

  • Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen säger:

    Tyckte verkligen att den var wow! Ska bli spännande att höra vad du tycker!

    2012-10-24 | 21:29:09
    Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se
  • Hanna Karlsson säger:

    Jag har inte sett den serien. Måste göra det.

    2012-10-25 | 06:36:18
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: