frokenrobe

Lisebergs jul & Busfabriken

Kategori: Vintertid <3

Igår så var jag med Freddi, hans mamma & systar på Lisebergs julmarknad. Där är ju bara himla fint & mysigt med alla små lampor som lyser upp i mörkret och alla konstverk de har klippt buskarna till, stora julgranen och alla utställare. Mycket gott får man smaka på också & hem till oss fick vi både julkorv, ost och några olika bitar fudge.
Julklapparna till Mamma blev även de avklarade där och de tror jag kommer bli uppskattade.
Vi provåt också Souvas som är en norrländsk rätt, med renkött, vitkål, dressing & rårörda lingon i pitabröd. Svenskare kan det knappt bli :)

Idag har jag och Casper busat runt i busfabriken här i Halmstad i 3 timmar så jag är riktigt mör och go i kroppen och har skavsår på knäna. Men jag tror att jag har nästan lika roligt som honom.
Älskade minikusinin <3

Kommentarer

  • jennie säger:

    sv: vi hade en jättebra helg. synd att du inte var där i lördags :) då hade vi ju kunnat ses ^^

    allt bra med ddej?

    var gärna med på fredagsintervju :)

    2011-12-06 | 18:31:22
    Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: