frokenrobe

Ny uppdatering

Kategori: Vintertid <3

Det har varit väldigt dålig uppdatering av bloggen de senaste dagarna, och jag har gjort mycket av det som de flesta av oss håller på med såhär års- ätit alldeles för mycket mat och godis, fått fina julklappar som jag är nöjd med och spenderat mycket kvalitetstid med familjen.
Ett födelsedagfirande blev det också, igår fyllde min lillebror Jonas hela 15 år. När han föddes var jag 7 år så jag kunde hjälpa mamma en del med att byta blöjor och klä på honom. Kommer ihåg hur förundrad man var över att allt var så smått-händer & fötter, ögon, näsa och mun. Men nu är han redan moppekille och alla Halmstadbor får vara vaksama på vägarna ;)
Har lite bilder jag vill visa er från dagarnas tillställningar men kan tyvärr inte få in dom här hemma hos mamma & pappa. Bjuder i alla fall på en bild av finaste Sigge i ett snötäckt Halmstad för något år sedan.


Kommentarer

  • MIMMI säger:

    Jag hör att du skulle behöva en minneskortsläsare :)

    2011-12-28 | 10:22:41

Kommentera inlägget här: