frokenrobe

Breaking dawn

Kategori: Härliga höst <3

Nu ikväll har jag varit och sett Breaking dawn på bio med ett stort tjejgäng. Några gamla & några nya bekantskaper, väldigt trevligt! :) Filmen var också jättebra. Jag har ju inte varit lyrisk innan direkt men denna gillade jag riktigt mycket.
Imorgon blir det en lång dag i skolan men jag har i alla fall något att se fram emot när vi slutar. Då ska jag nämligen ta tåget till Kristianstad för myskväll med fina vännen Mimmi med tacos och besök på badhuset. Längtar redan efter att krypa ner i bubbelpolen. Så skönt!

Kommentarer

  • Jennie ♥ säger:

    sv: oh jag vill också se den :D tyckte du det var rätt med 11 årsgräns?

    du kanske vill ha en personligare bloggdesign?

    2011-11-23 | 15:49:35
    Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/
  • Christina säger:

    Kanske bör pallra mig iväg till biografen och se den jag också nu när alla ger den så bra betyg. Vad tycker du om de andra tre filmerna?



    Hoppas du har en härlig fredagskväll!

    2011-11-25 | 19:39:36
    Bloggadress: http://christinawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här: