frokenrobe

Go´frukost

Kategori: Vintertid <3

Idag gjorde jag iordning lite god frukost till oss medan Freddi fortfarande låg och drog sig i sängen :) Man ska känna att det är helg tycker jag.



Sen ska jag dra mig bort till Nova lund och leta julgardiner och pynt för att sen kunna göra det fint och mysigt här hemma till första advent. Har inte så mycket sen förra året då jag lånade rätt så mycket av mamma.
Detta är ju bara andra julen i egen lägenhet & det är så roligt att själv få sätta sin egen prägel på julpyntet. Även om jag har en känsla av att det ändå kommer likna mammas stil <3

Kommentarer

  • Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

    Vårt pynt är typiskt juligt: rött, grönt och massa tomtar. :-)

    2011-11-26 | 20:32:23
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: