frokenrobe

Idag

Kategori: Vintertid <3

Idag har det varit en hyfsat lugn dag, Har självstudier nästan hela veckan eftersom det är tenta nästa onsdag i neurologi.
Idag har jag dock inte pluggat utan istället ägnat mig åt att tvätta all tvätt i våra överfulla tvättkorgar. Tvätta är nog den tråkigaste hushållsysslan tycker jag. Men det måste ju göras det med.
Resten av dagens aktiviteter har varit att titta på Desperate Housewifes, laga mat & klicka runt på internet. Väldigt stillsamt med andra ord men de dagarna får man också ha.
Nu ikväll har jag & fästmannen druckit lite glögg, provsmakat ur alladinasken och tittat på Alice i underlandet (tecknade versionen) Den hade jag inte sett som barn och jag vet inte heller om jag tyckte den var speciellt bra. Det finns så många andra Disneyfilmer då som jag hellre ser om.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: