frokenrobe

Lilla foten

Kategori: Allmänt

Min fot gör ont.
Igårkväll när jag var påväg hem från affären sneddade jag över parkeringen som då var kolsvart. Helt plötsligt ilar en skarp smärta genom foten eftersom att jag då har lyckats trampa ner i en fördjupning i asfalten.
Så det var bara att linka hem och be ta fram gasbindan & be Freddi linda den.
Den känns lite bättre idag men ändå så att jag tog bussen till skolan och ställde in zumbaträningen. Hoppas på att det onda går över tills imorgon.
Dessutom har mitt allra smartaste jag varit i farten idag. Glömde min (för mig) nya I-Phone inne på en av skolans toaletter. När jag upptäcker det så finns den naturligtvis inte kvar där inne. Inte heller i receptionen fanns den att finna.
Som tur var hade ändå en v.ä.n.l.i.g själ tagit hand om den & haft en sms konversation med Freddi som berättade vem ägaren till telefonen var :)

Kommentarer

  • Jennie ♥ säger:

    sv: visst är de söta :D de är nu 7 veckor gamla :) redan sålda och allt :)

    allt är bra med mej! gör du?

    2011-11-16 | 17:53:14
    Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: