frokenrobe

Lördagsmys

Kategori: Härliga höst <3

Idag har jag haft en riktigt mysig och bra dag :) Jag och Vickan var och mös med bebis & fikade hos Anna. Jag hade till det bakat mina första kolakakor som blev perfekta.
Sen nu ikväll har jag varit hos Mirjam och firat födelsedag bland massa trevligt folk, ostbricka, vin och prinsesstårta.
Mindre roligt för Mirjam kan jag tänka mig var allt porslin som flög i golvet pågrund av trängseln. För mig var det dock lite skrattretande då två saker redan hade gått sönder och sen när hon skulle påkalla vår uppmärksamhet och klingade i ett glas gick även det sönder. Den gången var i alla fall ingen annan skyldig.
Som tur är var jag inte heller skyldig till något porslinskras den här kvällen, annars är ju det där med att ta sönder saker en av mina specialiteter ;)


Denna söta dinglisen fick lilla Emma av mig, Vickan & Frida i present



Kommentarer


Kommentera inlägget här: