frokenrobe

Lyx mitt i veckan

Kategori: Lyx under veckan

Igår blev det verkligen vardagslyx hemma hos vännen Mimmi, och inte tog den slut bara för att vi bytte dag :)
Vi var på tivolibadet i Kristianstad på kväll och satt i bubbelpoolen och badade bastu, sen blev det tacomys till kvällsmat och lite vin till det. Som en fin final hade Mimmi bakat bullar som vi mumsade på i soffan under en filt, med en god kopp te och en film som rullade i bakgrunden medan vi satt och snattrade om ditten & datten.
Sen så blev det frallor till frukost som hennes nattjobbande kille hade köpt på vägen hem, så gott.
Nu sitter jag uppkrupen i min egen soffa & tittar på drömmen om ett barn medan Freddi är och tränar. En kopp varm choklad med minimashmallows och grädde fick hålla mig sällskap :)


Kommentarer

  • Jennie säger:

    Sv: ja jag har inte sett den ännu, men vill så gärna.



    Jag tar 70 kr för en design. Då får man allt. Ja man går antingen in på min designblogg där man kan se hur mina designers ser ut eller om man har egen ide :) allt väljer man själv.



    Kram

    2011-11-24 | 21:20:40
    Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/
  • Anna Josefine säger:

    åå vad gott :)

    2011-11-25 | 13:52:51
    Bloggadress: http://mittvitabo.blogg.se/
  • Mimmi säger:

    Tack vännen för en jättemysig kväll och förmiddag, det får vi göra om snart!!! Kramar

    2011-11-25 | 22:11:24

Kommentera inlägget här: