frokenrobe

Måndag igen

Kategori: Härliga höst <3

Veckorna verkligen springer fram, vilket är tur tycker jag då jag längtar så väldigt mycket efter julmyset nu. Speciellt allt gott godis, glädjen och gemenskapen med sina nära och kära.
Fick dessutom en rolig nyhet i helgen om att min moster & 2 av kusinerna kommer ner till södra sverige i början av december :) För Casper 4 år var det väldigt viktigt att han fick träffa kusse Becca. Sötisen! Vi har haft mycket bus och lek ihop vi två.
Denna veckan blir det en aning hektiskt i skolan med långa dagar, 9-16 går jag nästan varje dag. Som tur är blir det mycket praktiskt med färdighetsträningar och besök på Orupsjukhuset i Höör. Idag har jag tillexempel fått mecka lite med rullstolar vilket jag i nuläget inte känner är min starka sida.
Så nu laddar jag om batterierna lite i soffan och väntar på att Freddi ska komma hem från sin träning så vi kan äta lite go´ kvällsfika ihop innan det är dags att stupa i säng :)

Kommentarer

  • Jennie ♥ säger:

    sv: ja de var vårt med. riktigt kul att spela sådär :) hihi gö du idag då?

    2011-11-22 | 11:21:43
    Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: