frokenrobe

Tidspress

Kategori: Vägen mot arbetsterapeut

Oj oj oj vad tentan är stor och vad jag jobbar på långsamt. Imorgon ska den in och jag har bara kommit lite mer än halvvägs. Blir att gå upp tidigt imorgon och bara köra på & hoppas på det bästa.
Idag satt jag till närmare 8 med avbrott för lite spinningträning vilket var otroligt skönt då kan jag säga. Tur att man har fina klassisar som man kan ventilera med och att snälla Ida hade laddat upp med bananer, clementiner och choklad framåt kvällen när jag kom tillbaka från träningen och var hungrig :)

Nu tar jag det bara lugnt i soffan efter att ha blivit uppassad av min älskade sambo som hade lagat mumsig fisksoppa och varit nere på affären och köpt lösgodis. Så nu ska jag verkligen njuta av ett par godisbitar efter dagens ansträngningar för det är jag baske mig värd! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: