frokenrobe

Underbara helg!

Kategori: Härliga höst <3

Denna helgen har varit helt & hållet perfekt i mitt tycke. Igår fick jag god fika hos mormor innan jag åkte tillbaka till Lund & mina älskade killar. Väl hemma igen var jag och Freddi bjudna på Birthgagementshower hemma hos Simon och Emelie vilket var mycket trevligt. Festen var alltså en blandning mellan Simons födelsedagsfest, deras förlovningsfest och babyshower. Massor av fina & sockersöta saker till lilla kommande bebisen som ska bli en flicka.
Idag har vi haft halmstadbesök här hemma och glöggkväll där det har smakats hallonglögg via kaffeglögg till whiskeyglögg och allt där i mellan. Massa goda tillbehör hade vi också såklart och det jag bidrog med var polkacupcakes, saffran/apelsinkola och ugsstekt surdegsbröd med brieost och valnötter med goda marmelader till (det senaste var mycket uppskattat) :)

Fick även två fina blomster av både mina & Freddis föräldrar <3



Från mamma & pappa med söt ängel i





Från Bengt & Karin i romantiska krukan från IKEA


Kommentarer

  • Jennie ♥ säger:

    sv: oh de där lät roligt :) hihi

    tvillingsyrran och hennes lilla familj kom hem :D haft underbar helg!

    allt bra?

    2011-11-21 | 16:13:37
    Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/
  • Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥ säger:

    Vilka fina blommor :)

    2011-11-21 | 19:35:31
    Bloggadress: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här: