frokenrobe

Flitiga som bara den

Kategori: Allmänt

Idag var både jag och Freddi lediga från skolan så vi passade på att ta tag i veckostädningen och lite därtill. Tycker att det är så tråkigt att städa men med två kattkillar som fäller ett kilo var och en slarvig pojkvän som smular lite varstans så är det välbehövligt. Och fint blir det ju.
Freddi var också snäll och gick ut i kylan och satte fast min cykelkorg, eller nja en mutter fattades så den hänger en så länge lite på sniskan och jag kan nog inte lägga något i den. Men det ser ju i alla fall ut som att jag har en cykelkorg.
Efter att vi varit så flitiga så kokade jag en kanna gott te, värmde bullar och dukade upp till eftermiddagsfika.
Fika är alltid extra gott när man har gjort sig förtjänt av det tycker jag.
Håller ni med?

Kommentarer

  • Pernilla Wallette säger:

    Jooodå. Visst håller jag med. Vad duktiga ni var. Värdiga ett gott the och lite kanelbullar, tycker jag:)



    kraaaam nillan

    2011-10-20 | 23:39:57
    Bloggadress: http://ekdungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här: