frokenrobe

Fullt hus

Kategori: Familjen

Det blir verkligen fullt hus när min familj kommer och hälsar på, detta trots att jag & Freddi har en stor 3 rummare. Till saken hör att när jag bodde hemma var vi 6 personer, en hund och två katter. Idag när de kom för att bland annat hämta hem mamma så fattades bara Robert min lillebror och katterna vilket gjorde att samlingen i vårt hem var lika stor som min urprungliga familj. När alla då tränger ihop sig i köket för att ta någon del i matlagningen så blir det rätt så trångt :) Men det är härligt med stora familjer och någon gång i framtiden ska jag själv ha en hyfsat stor familj hoppas jag.
Förutom god mat så hann vi med en skön promenad med hunden Sigge och lite eftermiddagsfika.
Imorgon är det dags för skolan igen och då ska vi ha skapande aktivitet, tror bestämt vi skulle ha bild. Kul :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: