frokenrobe

Lördag

Kategori: Allmänt

Igår satt jag och mamma och hejade på Robin i idol med en varsin skål glass i famnen. Vi gillade verkligen hans framträdande.
Jag har inte följt idol detta året utan bara tittat lite då och då men jag känner verkligen att jag har missat något bra när jag har missat Robin. Får kolla in alla hans klipp på youtube någon dag när jag får en stund över.
Idag har vi bara haft en lugn förmiddag och jag sitter fortfarande i pjamas och en filt över benen i soffan.
Men snart blir det att ta vara på dagen med en liten sväng på stan, fika och sen ikväll biomys.
Det blev inte att vi köpte biljetter till Midnatt i Paris för den gick redan halv tre på eftermiddagen. Istället tog vi siktet inställt på En Dag.
Hoppas att den är så bra som jag tror att den är

Kommentarer


Kommentera inlägget här: