frokenrobe

Redan över

Kategori: Allmänt

Jahopp då var den här skolveckan redan över för min del, ja det finns ju alltid en del att plugga på som student men jag har i alla fall inga fler föreläsningar etc.
Har sagt att jag är tillgänglig för jobb så vi får lite i smyg hoppas på att någon blir sjuk så jag får in och jobba. Att tjäna lite extra pengar nu vore inte helt fel, man vet ju med sig att plånboken på något magiskt sätt brukar bli extra tunn runt december/januari ;).
Igår skrev jag förresten in mig på viktklubb, något jag haft funderingar på att göra ett tag nu när byxorna har börjat spänna mer & mer över magen. För er som inte visste det så är sambosyndromet rejält farligt, i alla fall om den man bor med kan äta massa gottis utan att lägga på sig ett uns fett.
Jag tror att det kommer att gå bra men fy vad lunchen såg liten ut idag :/

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Det fixar du som en dans, gumman :)

    2011-10-31 | 18:08:52

Kommentera inlägget här: