frokenrobe

Sjukling

Kategori: Allmänt

Det blev ingen skola idag och inget släppa loss kreativiteten med färger, penslar och fläckar på kläderna som aldrig går bort.
Istället sov jag till och från till halv 12 och nu sitter jag i soffan fortfarande med pjamasen med mupparna på (som mamma köpt men som jag fick) och känner mig trött, seg och tung i huvudet.
Har känt på mig att jag varit påväg att bli krasslig ett par dagar nu, vaknat med ont i halsen och täppt näsa. Men idag kände jag mig verkligen inte alls fit for fight så trots att jag ställt klockan på 7 och då även gick upp för och ge katterna mat så fick det intas sängläge igen.
Tur i alla fall att jag har införskaffat lite nytt gott löste som jag kan sippa på när soffan och tv:n får vara mina bästa vänner idag. Jag älskar verkligen te och nu på hösten dricker jag ett par muggar varje dag.
De här söta teburkarna inföskaffade jag nu i helgen på  lagerhouse, innehåller chai cream te och choklad/chili te. Perfekt i förkyldningstider.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: