frokenrobe

Ljud från mig

Kategori: Vårliv<3

Bloggen har legat på is ett par dagar. Jag har fullt upp med praktiken som denna gången är på allmänrehab, Ängelholms sjukhus. Jag trivs i alla fall väldigt bra där även om dagarna bara susar iväg och sen är det lång restid tillbaka till Lund.
Annars har inte mycket hänt. Jag försöker ta det lugnt så mycket som möjligt på kvällarna och umgås med Freddi.
Vi har nyligen börjat följa en serie- Spartacus blood and sand. Riktigt blodigt men spännande :)
Jag har även upptäckt ett nytt pyssel som jag skulle vilja påbörja, nämligen att göra egna smycken. Finns så himla mycket fint att hitta på nätet om man googlar. Bland annat här: smyckesmani
Ikväll blir det spinning och imorgon är det veckans sista arbetsdag. Då väntas fredagsfika på praktiken och fredagsmys hemma. Selma kommer också och håller oss sällskap :love:

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hej!



    Hittade din blogg på familjeliv och såg att du och din pojkvän hade försökt få barn under en längre tid. Såg även att du var från Halmstad, vilket jag med är och försöka med få barn (är 20 år och min pojkvän 22 år).



    Ville egentligen bara säga lycka till! :)

    2012-04-21 | 14:56:55

Kommentera inlägget här: