frokenrobe

Tidiga mornar

Kategori: Vägen mot arbetsterapeut

Nu har nästa praktikperiod startat och klockan ringer i över en månad kl 5 på morgonen.
Jag kan ju inte påstå att jag är van att gå upp så tidigt och igår gick jag och la mig strax efter 7 på kvällen för att vila en stund efter ett långt varmt bad men istället somnade jag och vaknade inte förrän imorse.
Idag hade jag som tur är lite sovmorgon då vi i studentstyrelsen skulle ge lite information till den klass som nu går termin 1 och jag var därför ledig från praktiken. Det krävs lite mjukstart för att hjärnan ska hänga med.
Känner mig lite som en zoombie under dagarna & jag har ju inte riktigt fattat det där med att lägga sig tidigare då man börjar tidigare ;)

För en stund sedan kom Freddis mamma & lillasyster hit och imorgon åker vi mot Halmstad. De hade med sig presenter till mig och jag fick ett våffeljärn och våffeltillbehör och av Freddis mormor & morfar fick jag en äggkokare och prenumeration på tidningar. Så nu kan här bli lite extra vardagslyxigt!
Nu ikväll blir det också smarrig mat- kycklingfilé & potatisgratäng

Kommentarer


Kommentera inlägget här: