frokenrobe

Uppvaktad

Kategori: Vårliv<3

Idag blir jag 23 år gammal-ja vad ska man säga? Tiden går snabbt när man har roligt :)
Vid två tiden dundrar familjen in här och innan dess ska man ge sig på att knåpa ihop en födelsedagstårta. Blir den god & fin kanske det kommer upp bilder och recept senare
Dagen startade riktigt bra i alla fall med frukost på sängen som min älskling hade gjort till mig, fick till och med lite födelsedagssång :D Freddi hade köpt en smoothiemaskin och 45 minuters massage till mig i födelsedagspresent. Känner mig väldigt bortskämd- härlig känsla som jag kan vänja mig vid ;)
Födelsedagsbrickan
Igår var även min fina vän Mimmi här och uppvaktade mig med paket & sång. Jag fick fina teburkar och exklusiva teer och  som hon hade köpt i Budapest och som luktar ljuvligt och en liten teservice som jag kan måla själv. Vi åt thaimat och hade tjejsnack till efter 12 i natt- riktigt mysigt :love:

Till en teälskare- flera spännande smaker. Mumma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: