frokenrobe

Bekänna färg

Kategori: Skönhet & shopping

Jag tänker verkligen försöka hålla fast vid den lilla solbränna jag fick på Cypern, och därför fuskar jag numera för att förlänga livet på den med hjälp av Summer Glow från Dove.
Jag gillar den för att den bygger upp resultatet istället för att jag ska chockas av en misslyckad applicering med gul/orange fläckar lite överallt. Skulle jag råka få för mycket på något ställe med denna fixar man det rätt enkelt med några intensiva tag med skrubbvanten. 
 
Hade en såndär pysseldag med mig själv igår där jag putsade till fasaden lite från topp till tå. Bad, skrubb, fotkräm, BUS, nagelfix. Behöver skämma bort mig själv lite ibland och jag tycker om känslan efteråt. What beauty feels like.
Naglarna fick sig en riktig färgklick med både rött och orange nagellack kombinerat. Skoj att trixa lite med dom nu när jag inte sommarjobbar längre.
 


Kommentarer

  • Annellisaa säger:

    fina nagler

    Svar: Tack :)
    FrökenRobé

    2012-08-31 | 09:24:37
    Bloggadress: http://annellisaa.blogg.se
  • Michan säger:

    Jag har också Doves den e jätte bra, provade Niveas men den var dålig :)

    Svar: Ja jag gillar den, har inte provat Niveas, och det låter jag nog bli också då :)
    FrökenRobé

    2012-09-03 | 10:10:24
    Bloggadress: http://michaela-michan.blogspot.com/
  • malin säger:

    vilka läckra naglar :)

    Svar: Tack så mycket :)
    FrökenRobé

    2012-09-08 | 20:36:26
    Bloggadress: http://lillstrumpanmolle.blogg.se

Kommentera inlägget här: