frokenrobe

Glossybox

Kategori: Skönhet & shopping

 
Under de senaste månaderna har jag prenumererat på Glossybox. 
Det känns så lyxigt att få en massa fina och härliga skönhetsprylar rätt ner i brevlådan och jag är än så länge väldigt nöjd med gåvorna.
Glossyboxen kommer en gång i månaden & innehåller 5 stycken varuprover av olika slag :) 139 kr per box kostar det och det tycker jag personligen att den är värd.
Denna gången var det en Summer Romance box och i den fick jag hem:
1 Mud Mask för ansiktet
1 Pro White Nail polish
1 tub med Whitening tandkräm 
1 burk med Vitamin C booster för ansiktet
1 tub med Heel Rescue Balm
 
En så länge har jag tyvärr inte hunnit prova något ur boxens innehåll men det tänkte jag ändra på i morgon när jag är ledig. Då blir det både ansiktsmask och pedikyr :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: