frokenrobe

Väla Centrum

Kategori: Sommardagar <3

Idag har jag & min fina vän Mimmi sprungit runt på Väla i timmar :)
Jag har inte varit där sen i trean på gymnasiet tror jag och herregud vad stort där är!
Massa roliga affärer att gå i och betydligt mindre pengar på kortet när man kommer därifrån ;)
Blev en sväng inne på Ikea också och hittade ett stort badlakan som jag ska inviga på semestern. Blev även bikinijakt, trots att det var väldigt utplockat lyckades jag ändå få ihop 2 stycken som jag blev riktigt nöjd med.
Får lägga upp bilder när jag har tillgång till kamera, just nu är jag hemma hos familjen i Halmstad. Då Mimmi skulle dit efter Väla fick det bli en blixtvisit för mig också. Rolig bilresa blev det i alla fall och en nostalgitripp tillbaka till 17 års åldern <3

Kommentarer

  • a cup of emilias säger:

    Jag älskar Väla. Det är ett riktigt bra köpcentrum :) Kram

    Svar: Ja där finns verkligen något för alla smaker :)
    FrökenRobé

    2012-08-15 | 11:27:52
    Bloggadress: http://acupofemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: