frokenrobe

Internet fungerar som det ska

Kategori: Vintertid <3

Äntligen fungerar internet som det ska igen, iallafall för en stund. 
I helgen har vi pysslat i hemmet och hunnit med en hel del mys också. Handlat, tvättat, städat och sett på film, melodifestivalen och mumsat på ostbricka både fredag & lördag,
Jag passade även på att se vetenskapens värld på svt.play där de visade hur ett barn blir till, så spännande och fantastiskt tycker jag. Det är verkligen mot alla odds vi lyckas skapa liv och det visar ännu mer att alla barn verkligen är små mirakel :)
Igår provade jag yoga för första gången på gymmet och det känner jag i kroppen idag ;) Jag är verkligen mer ovig än vad jag trodde. Men det var kul.
Vad har ni hittat på i helgen?



Bild från dokumentären människan sedd inifrån

Kommentarer


Kommentera inlägget här: