frokenrobe

Veckoslutssammanfattning

Kategori: Vintertid <3

Veckans slutkläm har varit väldigt bra och det har hänt en hel del,
torsdagen fick avsluta vardagarna med lunch med Vickan i Lunds stad innan vi tog tåget tillsammans mot hemtrakten Halmstad.
I fredags bjöd mamma mig & syskonen på Wild West Steakhouse där jag åt deras goda smoked ribs och hade en allmänt mysig dag.
I lördags firade Freddis mamma som fyllde år.
Någonstans mitt i allt hann jag även gå en långpromenad med Sara och hennes lånehund Robin.

Idag har det städats här hemma och jag har också varit inne och jobbat ett par timmar, och snart är det dags att stoppa näsan i pluggböckerna.



Det är så skönt när det är nystädat



Det tycker även Pussel & Pysen som inte är så förtjusta i dammsugaren

Kommentarer


Kommentera inlägget här: