frokenrobe

Zumba

Kategori: Träning

Hade nästan glömt vad kul zumba är nu när jag inte tränat det på länge. Men jag har svårt för alla stegkombinationer och ser antagligen dölöjlig ut men det är bara att göra sitt bästa och det viktigaste är ju ändå att man rör på sig. Nu tror jag att jag har hittat mitt "friviliigpass" och tänker nog köra zumba på onsdagarna hädanefter.

Nu önskar jag bara mig de här fina träningskläderna från Bonprix att dansa runt i också. Trots att jag nyligen köpte nya, men kan man ha för många? :)




Frågan är bara om man ska ha svarta eller blåa byxor till tröjan?

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    skitsnygga! Jag röstar för svarta byxor :)

    2012-02-16 | 16:26:44
  • Elin Gabriella - Mops, chihuahua och mamma till en prins säger:

    Svar: Jag köper sprayfärg på Colorama :-)



    Kram och ha en fin kväll!

    2012-02-16 | 19:16:57
    Bloggadress: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här: