frokenrobe

Aningens nervös

Kategori: Vägen mot arbetsterapeut

På måndag är det dags för praktiskt exinination inom en rad olika områden, både handskador, reumatiska sjukdomar, förflyttning och påklädning vid stroke och hjälpmedelskunskap kan dyka upp. Jag känner mig inte förberedd men hoppas bli det under kommande dagarna. 
På fredag ska jag i alla fall på hundutställning i Göteborg, nordens största och de ska bli så häftigt. Ska passa på att prata med utställare kring de olika raserna vi pratar om här hemma att kanske skaffa i framtiden. Jag måste ha hund sen så är det bara, Freddi får gilla läget ;)
Sålänge håller jag till godo med mina små fina katter som efter att inte ha bott hemma på mer än 2 veckor är mer sällskapssjuka än någonsin <3

Nu ska jag unna mig ett varmt skumbad, släppa tentatankarna en stund och gotta ner mig i en svallerblaska istället

Kommentarer


Kommentera inlägget här: