frokenrobe

Bildproblematik

Kategori: Vintertid <3

Jag har problem att ladda upp bilder på bloggen då vårt internet ligger nästan helt nere, 3 som vi har som leverantör har bestämt sig för att begränsa vårat internet, känns trist! Därför känns det ju inte heller så kul att berätta vad som händer när jag ändå inte kan visa.

Det har varit en väldigt fin & bra helg än så länge i alla fall, i fredags efter jag hade slutat mötte jag upp Mimmi på Nova lund där vi åt lunch och fönstershoppade lite.
Igår hade vi våra fina nyfunna vänner Simon & Emelie över på lite mat och vi tittade även på gladiatorerna och spelade Bluff. De hade självklart också med sig sitt lilla gryn Evelynn som bara är några veckor gammal. Så himla mysigt med bebisgos! De små leendena hon gav mig lever jag på länge

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Ta med bilderna så kan du lägga in dem hemma hos oss på söndag :)

    2012-01-27 | 13:09:01

Kommentera inlägget här: