frokenrobe

Lycklig tjej en lyckad dag

Kategori: Vintertid <3

Fredagens hundmässa MY DOG var verkligen ett otroligt lyckat drag att åka på. Blev helt lycklig och kär av att se, klappa och mysa med så mycket fina hundar. Jag skulle kunna ha plockat med mig alla hem men det hade nog inte uppskattats av varken grannar, kattkillarna eller Freddi ;)
Blir också rörd av att se hundar in action i tillexempel freestyle (dansliknande med hund) där de ställer upp till 100% för matte eller husse trots ett helt hav av människor runt omkring som hejar på.
Igår och idag blir två rätt så lugna dagar. Jag och F kollade på Gladiatorerna igårkväll vilket jag tyckte var riktigt spännande och mös med katterna och varandra. Idag måste jag fortsätta pluggandet då jag har tenta imorgon och hoppas på att dagens magont går över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: