frokenrobe

Tillbaka från bloggtorkan

Kategori: Sommardagar <3

Hej igen, det var inte igår jag var här inne och skrev direkt men nu tänkte jag att det var dags att komma tillbaka :) 
I mitt liv har hänt både stort och smått den senaste tiden. Lillasyster har tagit studenten, jag själv har haft en lite tuffare tid och andra i min närhet med mig. Har hunnit med att gå ut termin 4 på arbetsterapeutprogrammet, bara ett år kvar nu, wiihooo! Passat Sigge en vecka medan föräldrarna & syskonen glassade i Turkiet och sommarjobba heltid hanns/hinns också med nu under sommaren. Och vilken sommar sedan, regn, rusk & en massa moln. 
Tror det har varit endast 4 riktiga soldagar här nere i skåne. 
Den 20:e augusti kommer jag & Freddi iallafall åka och få lite välbehövlig sol i Ayia Napa, Cypern.
H.ä.r.l.i.g.t värre ska det bli!
 
 
 
Bild på hotellet- lånad från fritidsresor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: