frokenrobe

Hundkunskap

Kategori: Vårliv<3

Hej på er, som ni märkt så har jag haft ett par dagars uppehåll från bloggen. Vi har tokmycket att göra i skolan just nu med en projektplan som ska skrivas inför kandidatuppsatsen (spännande), föreläsningar hela dagarna och ny praktik runt hörnet, den här gången på Ängelsholms sjukhus.
Nu ikväll har jag & Freddi i alla fall hunnit med en timme på gymmet så nu är jag rätt så trött i både kropp & knopp.
Imorgon ska jag och min skrivarkompis Mirjam sätta oss och formulera projektplanen ordentligt- det lutar åt att kandidatuppsatsen ska handla om barn med speciella behov i skolan och hur man som arbetsterapeut kan arbeta med detta och på kvällen ska jag ta tåget till Hässleholm och lyssna på hundcoachen Fredrik Stehns föreläsning, vilket jag ser fram emot.
Nu längtar jag bara efter att ha en hundkompis här hemma också men som tur är dröjer det inte länge innan jag ska passa Sigge i en vecka när föräldrar och syskon åker till Turkiet (gottegrisarna) .
Finaste snoozen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: