frokenrobe

Ordning & reda

Kategori: Skönhet & shopping

Idag när jag tog en lunchpromenad kikade jag in på Myrorna för att det plötsligt slog mig när jag såg skylten att jag verkligen behövde röja och fixa i min låda med hårprylar & nagelsaker. Där var verkligen kaos tidigare men med lite korgar som jag bara behövde ge en tjuga för blev det ordning & reda bland grejerna :) Jag fick också med mig lite fler saker där ifrån för framtida bruk ;)


Skickar också med en bild på mina nyshoppade linnen i sommarfärger, jag tänker mig till en söt blommig (såklart) kjol i värmen :)

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Haha, var borta ett bra tag här med... Får tipsa om "52 veckor av romantik" är små uppdragskort man utför varannan vecka.. ;) Får om inte annat igång romantik-tänket! finns bla på myheart.se



    skönt med ordning och reda!

    2012-03-06 | 09:20:03
    Bloggadress: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: