frokenrobe

Trött på teknikkrångel

Kategori: Vårliv<3

Eftersom vårt internet är begränsat & vi tydligen redan har gjort av med en del så går det för tillfället väldigt långsamt att vara ute på nätet och inte minst att ladda upp bilder till bloggen. Tråkigt värre! Tyvärr inte mycket att göra åt i nuläget men när bindningstiden går ut i maj så har vi som tur är sagt upp detta och ska byta operatör, S.k.ö.n.t

Idag har det varit väldigt fint väder i Lund men då jag inte känner mig helt 100% frisk så har det blivit en relativt lugn dag och det blev att vara hemma från praktiken nu torsdag-fredag eftersom jag i onsdags natt hade köldfrossa (fick ligga med dubbla täcken+ vetevärmare) och trodde jag skulle frysa ihjäl och jobbiga magsmärtor. Som tur är känner jag mig mycket bättre från det nu men kroppen blir verkligen helt slut efter en sån påfrestning.
Men en mysig kväll har vi haft med tacos och lite knep och knåp- men nu blir det sängen för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: