frokenrobe

Efter segt internet kommer uppdatering

Kategori: Vårliv<3

Sådär ja, efter en vecka med internet som går i slow motion är det ny månad och snabbare internet igen. Då passar jag på att uppdatera om vad som har varit på tapeten de senaste dagarna.
I fredag till lördags var Mimmi här och hon hade med sig vovven Max som fungerar ypperligt med våra kisar. Vi gick en långpromenad och sedan mös vi till filmen I don´t know how she does it :)
På lördagen efter Mimmi hade åkt hem kom Sara, Markus och deras Yatzy. Vi tog en tur till St. Hans backar och promenerade och sedan invigde vi tiden med utomhuscafé och åt god fika. Eftersom jag hade fyllt år fick vi även en jättefin grönsakskorg av dom- så himla gulligt :D
Söndagen ägnade jag åt att pyssla ihop mina första par örhängen till mamma & mormor som fyller år 30 april respektive 4 maj.
Måndagen och valborg hade jag praktik till halv 3 och missade således festen i stadsparken. Valborg är verkligen jättestort här nere i Lund. På kvällen var vi i alla fall bortbjudna till Mimmi & Fredrik där vi blev bjudna på supergod mat (säsongens första grílle) och hade det trevligt. Vi sov även över där för bekvämlighetens skull.
Igår åkte jag hem till familjen för att gratta mamma och bara ta det lite lugnt. Vi åkte till Möllegård och åt god italiensk glass och grillade på kvällen. Supermysigt!
Fin grönsakskorg med massa gott i
Hemmaknåpade örhängen

Killarna underhåller på valborg ;)

Kommentarer

  • Julia säger:

    Hej! Kom in på din blogg av en ren slump i samband med en massa sökningar på Google. Jag är nämligen sugen på att läsa till arbetsterapeut till nästa vår och såg att du pluggar till det.



    Just nu är jag undersköterska och har varit inne på att plugga till sjukgymnast, men jag tror att arbetsterapeut hade passat mig bättre. Hur tycker du om utbildningen?:) jag har varit inne på att plugga på distans för att jag inte är så sugen på att flytta (bor i växjö) men känner ändå att studentlivet och ny miljö lockar en del :-) är därför inne på att plugga i Lund! Kan du inte berätta lite om utbildningen och så? :) vore jättesnällt!



    /Julia

    2012-05-06 | 17:15:30
    Bloggadress: http://jjuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: