frokenrobe

Nu är det dags för fredagsmys

Kategori: Härliga höst <3

 

Kvällens outfit ;) Fattar fortfarande inte varför jag valde den färgen, hihi hemsk 
Gottis till fredagens tv-kväll i soffan, med tända ljus & filtar
 
Välkommen h.ä.r.l.i.g.a fredagskväll! Här hemma håller vi för fullt på att ladda upp inför fredagsmyset.
Mjuka velourdräkten från B-young är kvällens outfit och i ugnen står just nu en halv laxsida och steker färdigt. Mmm....
Den fina mitt-och ditt hjärtat har jag fått från Freddi en gång i födelsedagspresent och det kommer från Miquedesign. Passar oss så bra <3

Kommentarer

  • SSOFIAS säger:

    Shiit, ser inte helt fel ut!:)

    2012-10-06 | 09:19:57
    Bloggadress: http://www.ssofias.blogg.se
  • Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid säger:

    Men tack! Dom blir ofta så oskarpa men jag får jobba på det:) Oftast är det självutlösaren som tar bilderna eftersom att Jens i stort sett alltid jobbar när jag tar mina bilder. Men är han hemma får han agera fotograf:)

    2012-10-06 | 11:21:45
    Bloggadress: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här: