frokenrobe

Baka, baka liten kaka

Kategori: Härliga höst <3

Fortfarande genomförkyld, blir inte många knop gjorda här hemma. 
Tur man har en så snäll sambo som sköter städ och inköp när hans flickvän helst ligger på soffan och kollar på dåliga repriser på tv & dator.
Som ett litet tack till honom & som ett krya på sig till mig har jag i allafall bakat lite mellanmålsmuffins till eftermiddagsfikat och nu ikväll slängde jag ihop en "nyttig" äppelsmulpaj med recept från rutiga hälsokokboken.
Snart är det dags att krypa ihop sig under en filt tätt intill mitt hjärta och glo på filmen Dear John som går på 5:an nu ikväll tillsammans med en bit paj med vaniljssås och en kopp te. Härliga Höstmys!
 


Brukar sätta söta muffinsformar i muffinsplåten för att få muffinsarna höga & fina


Kommentarer

  • Therese säger:

    mums vad gott med ett bak, här hemma blir det bara städa av hela dagen. Hoppas du får en fin kväll!

    Svar: Ja det blev bra och uppskattat av mannen i huset ;) Ja det är ju tyvärr ett nödvändigt ont att städa, dock skönt när det är rent och fint. Detsamma till dig!
    FrökenRobé

    2012-09-09 | 17:42:47
    Bloggadress: http://sailorswife.se
  • Viktkamp säger:

    Gott med hemmabakat =) Igår var jag på kafferep med massa hemmabakat!! =)

    Svar: Mums! :)
    FrökenRobé

    2012-09-09 | 20:40:59
    Bloggadress: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här: