frokenrobe

Septemberavslut

Kategori: Familjen

Sista dagen i september, tiden springer iväg och snart är det jul ;)
Imorgon åker min äldsta lillebror till Afghanistan för tjänstgöring och jag är en lite lagom nervös storasyster. Tur att han bara ska vara på basen och jobba som VVS:are. 
Det har varit en mysig helg i alla fall, min kompis Mimmi kom hit igår och då bjöd jag på chokladcupcakes med björnbär/hallonfrosting till fikat sen så var vi ute & åt. Senare på kvällen blev det hyrfilm hemma i soffan och då Freddi var hundvakt i Halmstad stannade hon över till idag. Prat, prat & mer prat under natten.
H.ä.r.l.i.g.t med sådana vänner som har varit med hela livet, 22 års vänskap firar vi i år.
Hade inte Freddi glömt sladden till laptopen i skolan hade jag gärna visat bilder från helgen. Men håll till godo! Redan imorgon kommer recept & bilder upp på cupcakesen.

Kommentarer

  • Hanna Karlsson säger:

    Vilken mysig helg ni haft!

    Svar: Ja den blev verkligen bra :) kram
    FrökenRobé

    2012-10-01 | 07:27:36
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
  • Sandra - Mamma till Wilmer och Joline säger:

    låter som en mysig helg :)

    Svar: Ja, busfabriken är kul oavsett om man är vuxen eller barn :)

    Svar: Ja verkligen :)
    FrökenRobé

    2012-10-01 | 09:05:51
    Bloggadress: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här: